Bielizna

 Columbia to tygiel mody męskiej, zwłaszcza jeśli weźmie się pod uwagę, jak wiele najlepszych marek bielizny męskiej pochodzi od firm, których właściciele, projektanci i wszyscy pośrednicy wywodzą się z Kolumbii. Kolumbia to Paryż i Nowy Jork męskiej bielizny, Mekka współczesnego mężczyzny, który dumnie prezentuje swój styl dla tej wyjątkowej osoby, nawet jeśli ta wyjątkowa osoba jest w rzeczywistości sobą. Nic więc dziwnego, że z łona słonecznej Kolumbii narodziła się kolejna high-endowa marka: założona w 2004 roku firma GIGO Underwear.


Ludowy


GIGO może być znane z wygody. GIGO jest znane ze swojego stylu. Podsumowując, GIGO może być znane z wygodnej, stylowej bielizny męskiej, która pasuje jak ulał, ale to, co czyni GIGO tak wyjątkowym, co definiuje markę GIGO, to fakt, że jest bardziej „ludowa” niż większość innych marek.


Jak to? Każda firma może mieć CEO i prowadzić biznes jak i tylko jak biznes, dostarczając produkt; GIGO to firma, która poprzez bieliznę męską zapewnia obsługę-komfort, poprzez bieliznę męską styl, a poprzez męską bieliznę pewność siebie. No znowu, jak to? Udowodnij to! Fine-Javier Ortega, projektant bielizny męskiej GIGO, w młodości był modelem bielizny. Pracując jako modelka dla wielu różnych kolumbijskich marek bielizny, od luksusowych po markę Everyman's, Ortega (lub po prostu Javier, jak jest znany na oficjalnej stronie GIGO, dalej prezentuje Javiera „z ludu”, używając jego pierwszego, swobodnego imienia ) była w stanie uświadomić sobie, co sprawdza się w przypadku bielizny męskiej, a co nie w przypadku bielizny męskiej i co może mieć potencjał w przypadku bielizny męskiej. Dzięki doświadczeniu Javier, człowiek z klienteli bieliźnianej (ludzi), był w stanie zaprojektować jedne z najlepszych jakościowo w świecie męskiej bielizny.


To wszystko jest w porządku i eleganckie - projektant, który nie tylko wie, co się sprzedaje, ale także dlaczego to się sprzedaje. Nie oznacza to, że Javier, a co za tym idzie, GIGO nie jest nadęty, arogancki i mówi i zmusza ludzi, klientelę noszącą bieliznę, co jest modne, a co nie. Prawda, bardzo prawda. Rzecz w tym, że osobisty adres e-mail Javiera Ortegi, oficjalnego projektanta, współwłaściciela i partnera GIGO Underwear, znajduje się na oficjalnej stronie internetowej. Jeśli masz skargę, sugestię lub pytanie, które może prowadzić do odpowiedzi, z których wszyscy klienci bielizny mogą skorzystać, wyślij e-mail do oficjalnego mężczyzny ludu, jeśli chodzi o modę męską dotyczącą bielizny.


GIGO we własnej osobie


Ok, więc już wiesz, „kim” jest GIGO, ale „czym” jest GIGO? GIGO   bielizna  to „eksplozja kolorów”, jak to ujął Javier Ortega na oficjalnej stronie firmy, w wyglądzie tej bielizny nie ma nic subtelnego. Jeśli chcesz wysokiej jakości przedmiotu, który wygląda stylowo i jest żywy, nie szukaj dalej. Ponadto nie zapominaj, że plamy koloru pojawiają się na wszystkich liniach bielizny GIGO, od bokserek po figi, od Jockstrapów po stringi i stringi we wszystkich rzeczach, nawet w strojach kąpielowych, wybór, który zyskuje na popularności jako forma bielizny męskiej z tego czy innego powodu.


Powiedzmy, że nie jesteś przekonany – jest mnóstwo kolumbijskich marek pełnych jaskrawych kolorów. Jasne, ale większość marek i linii z najwyższej półki jest dość dobrze znana, a ty, właściciel pary bielizny GIGO, przekonasz się, że bielizna GIGO jest nadal dobrze strzeżoną tajemnicą w stanach. Dopiero w ciągu ostatniego roku lub dwóch GIGO stało się dobrze znaną nazwą w Stanach Zjednoczonych. Innymi słowy, możesz posiadać „tajny” produkt „tajnej” marki, wciąż nosząc wysokiej klasy materiały i wygląd, tak jakby firma nie była niczym więcej niż dobrze utrzymanym, ukrytym klejnotem męskiej mody .

Comments

Popular posts from this blog

Future University Egypt

ラブドール

먹튀검증사이트